عصر خودرو

تاثیربرجام بر حضور جهانی در صنعت نفت ایران

حضور ۶۳۴ شرکت خارجی در نمایشگاه نفت ایران

بازگشت شرکت‌های معتبر بین‌المللی

عصر بازار- مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از حضور ۶۳۴ شرکت‌ خارجی در این رویداد که نخستین نمایشگاه صنعت نفت ایران پس از برجام است و همچنین بازگشت برخی شرکت‌های بین‌المللی معتبر به این نمایشگاه خبر داد.

حضور ۶۳۴ شرکت خارجی در نمایشگاه نفت ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمد ناصری، مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: فعالیت های بین المللی جهت ثبت نام شرکت های خارجی از شهریورماه سال گذشته آغاز شد. وی با اشاره به این‌که کل فضای سرپوشیده ناخالص نمایشگاه بیست و یکم 80 هزار مترمربع است که در مقایسه با فضای مشابه 70 هزار مترمربع در سال گذشته، حاکی از افزایش 10 هزار مترمربعی است، ادامه داد: این امر در نتیجه زیر بار بردن سالن های 20، 21 و 22 و سری کامل 26 و ایجاد سالن های جدید B38 و C38 است.

    ناصری با تاکید بر این‌که تعداد شرکت کنندگان نمایشگاه بیست و یکم بیش تر از سال های گذشته است، گفت: تا کنون 996 شرکت داخلی، 634 شرکت خارجی و 157 نمایندگی شرکت های خارجی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و جانمایی شده اند. یعنی در مجموع 791 شرکت ارزی جانمایی شده اند، که این تعداد نسبت به سال گذشته 245 غرفه افزایش داشته است.

    به گفته مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، بیش از 35 کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند. امسال شاهد حضور پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالن های 35 و 38 نمایشگاه هستیم.

    امسال شماری از شرکت های معتبر بین المللی بعد از سال ها، دوباره در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها