عصر خودرو

برگزاری مراسم کلنگ زنی مرکز مالی زنجان با حضور مدیرعامل بورس تهران و مقامات استان زنجان

عصر بازار- امروز ۷اردیبهشت ماه ۹۵ ، مراسم کلنگ زنی مرکز مالی زنجان با حضور دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران و مقامات استان زنجان برگزار شد.

برگزاری مراسم کلنگ زنی مرکز مالی زنجان با حضور مدیرعامل بورس تهران و مقامات استان زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، این مراسم با حضور دکتر حسن قالیباف اصل، مهندس رحمتی معاون استانداری، مدیران ارشد و معاونین بورس تهران و تنی چند از مقامات استانی برگزار شد.

    مدیرعامل بورس تهران به حضور 14 شرکت استان زنجان در بازار سرمایه اشاره کرد و اظهار داشت: ساختار استان زنجان و وجود شرکت های بزرگ بورسی از این استان مانند توسعه معادن روی ایران، کالسیمین و نیز حضور جمع کثیری از سهامداران، شرایط مناسبی را برای تاسیس مرکز مالی زنجان فراهم کرده است.

    سخنگوی بورس تهران افزود: از عمده دلایل ساخت مرکز مالی زنجان می توان به محدودیت های موجود ارتباطی و ساختاری شرکت های کارگزاری اشاره کرد. در چنین شرایطی ایجاد مرکز مالی در استان زنجان به ساماندهی و ایجاد ساختار مناسب برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کمک شایان توجهی می نماید. این مرکز جهت پوشش بازار سرمایه استان و نهادهای مرتبط با بازار سرمایه در نظر گرفته شده است .

    وی خاطرنشان کرد:  با همکاری و همراهی استاندار محترم زنجان و مقامات استان، زمینی به متراژ 1000 متر مربع برای ساخت مرکز مالی زنجان در اختیار بورس تهران گرفته است.

    مدیرعامل بورس تهران افزود: این مرکز مالی جهت پوشش بازار سرمایه استان و نهادهای مرتبط بازار سرمایه شامل بانک ، بیمه و شرکت های کارگزاری و سایر نهادهای مالی در نظر گرفته شده است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها