عصر خودرو

روز متفاوت بورس‌های جهانی

عصر بازار- در حالی انتظار می رود شاخص بورس کشورهای اروپایی در روز سه شنبه با افزایش روبرو شود که شاخص بورس منطقه آسیا شاهد روند نزولی بود.

روز متفاوت بورس‌های جهانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، شاخص بورس کشورها در روز سه شنبه به دلیل نشست مسئولان چند بانک مرکزی در راستای اعمال سیاست‌های محرکی اقتصادی با ترکیبی از روند صعودی و نزولی روبرو شد.

    در همین حال، بورس  «ASX 200» استرالیا 36 دهم درصد کاهش داشت، بورس «نیکی 225» ژاپن 85 دهم درصد روند نزولی به خود گرفت، بورس «کاسپی» کره جنوبی 12 دهم درصد تنزل یافت، بورس «هنگ سنگ» هنگ کنگ 81 دهم درصد کاهش داشت و در چین دو بورس بزرگ «شانگهای» و «شنزن» هر کدام به ترتیب 28 دهم درصد و 12 دهم درصد روند نزولی داشتند.

    اما در اروپا پیش بینی می‌شود شاخص بورس «فوتسی» انگلیس با 9 واحد افزایش به 6،270 واحد برسد، بورس «DAX»  آلمان با 15 واحد روند رشد به 10،309 واحد ارتقاع پیدا کند و بورس «CAC» فرانسه با یک واحد روند صعودی به 4,547 واحد برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها