عصر خودرو

بازسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد تهران

عزم روسیه، چین و کره برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های ایران

عصر بازار- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از امضای چند موافقتنامه همکاری فرودگاهی با شرکت‌های اروپایی و آسیایی خبر داد.

عزم روسیه، چین و کره برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله مه آبادی در نشست هم‌اندیشی اداره‌کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها در این باره با اشاره به اینکه شرکت‌های روسی، چینی و کره‌ای نیز پای در میدان رقابت و همکاری‌های فرودگاهی و مذاکره با شرکت فرودگاه‌ها گذاشته‌اند، گفت:تاکنون سه موافقتنامه با شرکت‌های فرانسوی برای توسعه فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، اصفهان و مشهد و دو موافقتنامه هم با شرکت‌های ایتالیایی برای توسعه فرودگاه‌های تهران و تبریز امضا شده است که در صورت اجرا می‌تواند تحولی در فرودگاه‌های کشور ایجاد کند.

    مه‌آبادی با اعلام اینکه مذاکره با شرکت‌های خارجی برای توسعه فرودگاه‌های بوشهر و اهواز نیز در حال انجام است، افزود: تعدادی از این توافقنامه‌ها به قرارداد اصلی تبدیل خواهد شد که این کار سرعت توسعه را در فرودگاه‌ها افزایش خواهد داد.

    مه آبادی که در جمع کارکنان اداره‌کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها سخن می‌گفت٬ به بازسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد تهران با مشاوره طرف‌های خارجی اشاره کرد و ضمن موفق دانستن این همکاری، از همکاران فرودگاهی خواست برای توسعه فرودگاه‌ها و استفاده از تجربیات دیگران، با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و سازمان‌های پژوهشی غیردولتی ارتباط عمیق داشته باشند.

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه میزان جذب اعتبارات در حوزه ساختمانی فرودگاه‌ها را بالغ بر 2900  میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه با افزایش 127درصدی و در زمینه پروژه‌های نگهداری با رشد 30 درصدی روبرو بوده‌ایم.

    وی از مسوولان اداره‌کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها خواست ضمن توجه به شرایط زمانی، سامانه مدیریت روسازی فرودگاه‌ها، روش‌های تشویقی و کادرسازی به‌ویژه توجه به توانایی‌های بانوان را در شرکت مورد توجه قرار دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها