عصر خودرو

در روز جاری؛

یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال معامله‌ در فرابورس ایران انجام شد

عصر بازار: در پایان معاملات امروز ۱۲ مرداد‌ماه ۱۳۹۴، ۵۲۵ میلیون و ۴۱۰ هزار ورقه بهادار در ۱۶ هزار و ۴۱۵ نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به یک هزار و ۱۶۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال رسید.

یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال معامله‌ در فرابورس ایران انجام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 525 میلیون ورقه بهادار به ارزشی بیش از یک هزار و 160 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در حالی که شاخص کل فرابورس در روز جاری ضمن رشد به عدد 778.54 واحد رسید، بیشترین حجم معاملات در روز جاری مربوط به خرید و فروش 12 میلیون و 680 هزار ورقه بهادار بانک دی و بیشترین ارزش معاملات در اختیار سرمایه گذاری میراث فرهنگی  با رقم 24 میلیارد و 200 میلیون ریال بود

    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پس از آن صنعت روی زنگان و فن آوابود و سهام پتروشیمی جم بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

    از سوی دیگر بانک دی، بیمه نوین و معادن مس تکنار با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 680 تا 730 هزار ریال دست به دست شد.

    همچنین، در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 966 هزار و 930 سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 68 هزار و 590 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری معامله شد.

    این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی بانک دی و بیمه کارآفرین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، در روز جاری بازگشایی شد.

    برچسب ها