عصر خودرو

داد و ستد بیش از ۳۱۳ هزار تن انواع کالا در روز دوشنبه

عصر بازار- روز دوشنبه ۶ اردیبهشت، بیش از ۳۱۳ هزار تن انواع کالا با ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

داد و ستد بیش از ۳۱۳ هزار تن انواع کالا در روز دوشنبه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان معامله بیش از 261 هزار تن انواع ورق های فولادی خود را بر روی تابلوی معاملات ثبت کرد. از دیگر معاملات این تالار می توان به داد و ستد 2 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان و 5 هزار و 352 تن انواع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان اشاره کرد.

    این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی 2 هزار تن قیر شرکت الوند پارس سپاهان و شرکت پالایش و انرژی شمالغرب آرکا برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز معامله یکهزار و 261 تن انواع قیر، 10 هزار و 686 تن مواد پلیمری، 340 تن مواد شیمیایی را تجربه کرد. در این تالار همچنین 8 هزار و 540 تن لوب کات شرکت پالایش نفت تهران و شرکت پالایش نفت بندرعباس به همراه 22 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت پالایش نفت تهران از سوی مشتریان خریداری شد.
    تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد معامله 150 تن روغن خام کلزا بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها