عصر خودرو

شرکت فیلیپینی در جستجوی فرصت‌های نفت و گاز ایران

عصر بازار- شرکت دولتی اکتشاف نفت فیلیپین اعلام کرد پیشنهاداتی را برای توسعه چاه های نفت و گاز ایران دریافت کرده و در حال بررسی فرصت های موجود برای سرمایه گذاری در ایران است.

شرکت فیلیپینی در جستجوی فرصت‌های نفت و گاز ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت دولتی اکتشاف نفت پی ان او سی فیلیپین در حال بررسی فرصت های موجود در بخش نفت و ال ان جی کشورهای مختلف به خصوص ایران و نیجریه است تا سوددهی خود را در بلند مدت افزایش دهد.

    پدرو آکوئینو رئیس شرکت پی ان او سی گفت، به رغم قیمت پایین نفت، این شرکت روی پروژه های اکتشاف و توسعه نفت و گاز نه تنها در فیلیپین بلکه در دیگر کشورها تمرکز خواهد کرد.
    وی افزود، این شرکت پیشنهاداتی را برای توسعه چاه های نفت و گاز در نیجریه و ایران دریافت کرده که می تواند یک فرصت سرمایه گذاری استراتژیک برای شرکت پی ان او سی فراهم کند.
    «ما به دقت در حال مطالعه این پیشنهادات هستیم. به دلیل درصد پایین اکتشاف نفت و گاز در فیلیپین، ما به سمت این پیشنهادات تمایل پیدا کرده ایم.»
    آکوئینو گفت: «در حال حاضر ما در حال مذاکره با شرکای احتمالی برای ساخت تاسیسات مایع سازی ال ان جی در ساحل و فراساحل در ایران و ساخت پایانه های دریافت ال ان جی، مجتمع گاز سازی مجدد و یک نیروگاه برق در لیته و کبو در فیلیپین هستیم.»
    «به علاوه، ما هم در فیلیپین و هم در خارج از کشور ال ان جی دریافتی از مجتمع های مایع سازی ال ان جی مستقر در ایران را داد و ستد خواهیم کرد.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها