عصر خودرو

منوچهری معاون مدیرعامل شرکت نفت شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی معاون خود را در امور توسعه و مهندسی منصوب کرد.

منوچهری معاون مدیرعامل شرکت نفت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، رکن‌الدین جوادی با صدور حکمی غلامرضا منوچهری را به عنوان معاون خود در امور توسعه و مهندسی منصوب کرد.

    در متن حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به غلامرضا منوچهری آمده است:

    «با عنایت به تغییرات در ساختار سازمانی شرکت ملی نفت ایران و با توجه به تجربیات ارزشمند و توانمندیهای جنابعالی و حسب هماهنگی به عمل آمده با وزیر محترم نفت، به موجب این حکم به عنوان «معاون مدیرعامل در توسعه و مهندسی» منصوب می شوید تا با ساماندهی وظایف شرکت ملی نفت ایران در راستای اهداف اساسنامه و برنامه‌های مصوب توسعه و همچنین تدوین و پیشنهاد راهبردهای مورد نیاز در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی اقدام فرمایید.

    سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت، پیگیری وظایف و ماموریتهای محوله به شرکتها و واحدهای فعال در حوزه توسعه و مهندسی در شرکت ملی نفت ایران شامل شرکت نفت وگاز پارس، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت خزر، مدیریت فنی و مهندسی، مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز، طرح مستقل توسعه لایه‌های نفتی میدان پارس جنوبی، طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای قراردادهای بالادستی نفت وگاز مصوب دولت محترم از وظایف معاونت مدیرعامل در توسعه و مهندسی خواهد بود. توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم».

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها