عصر خودرو

از فردا به مدت ۳ روز کاری

عرضه صکوک اجاره ۵ هزار میلیارد ریالی شرکت پدیده شیمی پایدار

عصر بازار- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت پدیده شیمی پایدار (سهامی خاص) به مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از فردا دوشنبه دهم اَمرداد ۱۴۰۱ به مدت سه روز کاری در نماد "پایدار۰۶" به روش حراج، عرضه عمومی خواهد شد.

عرضه صکوک اجاره ۵ هزار میلیارد ریالی شرکت پدیده شیمی پایدار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه (سنا)، شرکت پدیده شیمی پایدار به عنوان بانی، در نظر دارد بخشی از منابع مالی مورد نیاز خود را در قالب اوراق اجاره و از طریق فروش بخشی از سهام شرکت پدیده شیمی قرن به نهاد واسط (شرکت واسط مالی آبان دوم) و سپس اجاره به شرط تملیک آنها، تامین کند.

    این اوراق 5 ساله و با نرخ 18 درصد است که اجاره‌بهای آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود.

    صکوک اجاره مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تأمین سرمایه تمدن به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی آبان دوم (با مسئولیت محدود) در فرابورس ایران منتشر خواهد شد.

    برای تضمین پرداخت اجاره‌بها و اصل این اوراق در سررسید، پرتفویی از سهام شرکت‌های پدیده شیمی قرن و گروه صنعتی پاکشو با در نظر گرفتن رتبه اعتباری منفی A بلندمدت و A1 کوتاه‌مدت بانی توثیق شده است.

    برچسب ها