عصر خودرو

عابدزاده اعلام کرد:

ورود ۵ تا ۹ ایرباس به ایران در سال ۹۵

عصر بازار- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در مرحله نخست ۵ تا ۸ فروند ایرباس ۳۲۰ و ۳۳۰ در سال ۲۰۱۶ وارد کشور می‌شود، گفت: بین کشورهای اروپایی و ایران تعامل وجود دارد.

ورود ۵ تا ۹ ایرباس به ایران در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی عابدزاده با بیان اینکه در مرحله نخست 5 تا 8 فروند از هواپیماهای خانواده ایرباس 320 و 330 در سال 2016 وارد کشور می‌شود، گفت: طبق ‌پیش قرارداد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با شرکت هواپیماسازی ایرباس قرار است امسال 5 تا 8 فروند هواپیما به ایران تحویل داده شود.

    وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر چه زودتر مشکل تامین مالی و فاینانس خرید این هواپیما از سوی موسسات و نهادهایی که قرار است این فاینانس این هواپیما را تامین کنند، برطرف شود، افزود: روحیه تعامل کشورهای اروپایی با ایران وجود دارد و نهایی شدن پیش قرارداد خرید هواپیما ایرباس در مرحله اقدامات تجاری از سوی دو طرف است.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فروشندگان هواپیما در پی فروش محصولات خود هستند بنابراین هیچ انگیزه‌ای برای خودداری از اجرای این توافق وجود ندارد و مشکلاتی که بعضا برای انعقاد قرارداد وجود دارد مربوط به مسائل سیاسی از سوی کشورهای اروپایی است که در پی رفع این موانع هستند.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد : وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نهایی شدن قرارداد برای ورود هواپیماهای ایرباس را پیگیری می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها