عصر خودرو

احیای اقتصاد آمریکا با قیمت پایین نفت

عصر بازار- قیمت قابل قبول نفت برای اقتصاد آمریکا رقمی معادل ۴۰ تا ۶۰ دلار است و هر رقمی بالاتر از این نرخ‌ها، تأثیرات زیان‌باری برای این کشور در پی خواهد داشت.

احیای اقتصاد آمریکا با قیمت پایین نفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «براد مک میلان» تحلیگر مسایل اقتصادی در نشریه فوربس می‌نویسد: بخش وسیعی از سهم بهبود اقتصادی اخیر آمریکا مدیون ارزان بودن قیمت نفت است. قیمت‌های پایین موجب شده‌اند مشتریان، هم برای پس‌انداز پول داشته باشند و هم برای خرج کردن. این امر موجب شده سود تجارت بالا برود و در نهایت اینکه افتصاد بهبود پیدا کند.

    مک میلان ادامه می‌دهد: قیمت قابل قبول نفت برای اقتصاد آمریکا رقمی معادل 40 تا 60 دلار است و هر رقمی  بالاتر از این نرخ‌ها برای اقتصاد آمریکا زیان‌آور خواهد بود.

    این تحلیل‌گر اضافه می‌کند: در حال حاضر تولید نفت در جهان بیش از تقاضا است و این عرضه بیش از تقاضا مدیون عربستان سعودی است که با حداکثر توان خود نفت تولید می‌کند، البته دیگران تولیدکنندگان هم همین کار را ادامه می‌دهند، این در حالی است که تولید نفت آمریکا کاهش پیدا کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها