عصر خودرو

به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار ؛

هیوندایی قرارداد ساخت نیروگاه با ایران امضا می‌کند

عصر بازار- شرکت هیوندایی کره جنوبی قراردادی به منظور ساخت یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار در صنعت برق ایران امضا خواهد کرد.

هیوندایی قرارداد ساخت نیروگاه با ایران امضا می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، در آستانه سفر رئیس جمهور کره جنوبی به تهران، هیاتی متشکل از مدیران و کارشناسان بخش انرژی شرکت هیوندایی کره جنوبی وارد ایران شده است.

    بر این اساس این هیات کره ای با سفر به زنجان، امکانات و زیرساخت‌های، احداث یک نیروگاه 500 مگاواتی برق (نیروگاه زنجان چهار) همچون خطوط فشار قوی انتقال برق و ایستگاه تزریق گاز را مورد ارزیابی و بازدید قرار داده‌اند.

    براساس توافقی که بین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه توانیر و هیوندایی کره جنوبی انجام شده، قرار است نیروگاه چهارم زنجان در زمینی به مساحت 42 هکتار و با ظرفیت تولید 500 مگاوات در 25 کیلومتری زنجان و بصورت قرارداد BOO و با سرمایه گذاری هیوندای (HEC) احداث شود.

    علاوه بر این، شرکت مهندسی هیوندای با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: اردیبهشت ماه امسال و همزمان با سفر رئیس جمهور کره جنوبی به تهران، قراردادی برای ساخت پالایشگاه گاز در پارس جنوبی به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون دلار با یک شرکت خصوصی ایرانی امضا خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها