عصر خودرو

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

ارز ۴۲۰۰ تومانی بازنخواهد گشت

عصر بازار- رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا ارز ۴۲۰۰ تومانی بازخواهد گشت؟ گفت: این اتفاق نخواهد افتاد.

ارز ۴۲۰۰ تومانی بازنخواهد گشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 22 تیر) هیات دولت درباره مصوبات سفرهای استانی دولت گفت: سال گذشته پرداخت تعهدات سفرهای استانی 135 درصد بوده و بیش  از اینکه تعهد کرده بودیم، انجام پرداخت کردیم  و از ماه آینده پرداخت‌های ما نیز افزایش خواهد یافت.

    وی افزود: ما تعهد دادیم برای مصارف کشور استقراض نکنیم و بر این تعهد هستیم. در ماه جاری 12 هزار میلیارد تومان برای مصارف عمرانی گذاشتیم.

    رییس سازمان برنامه و بودجه درباره رتبه‌بندی معلمان و اعتبار آن گفت: 6 هزار میلیارد تومان این ماه برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفتیم؛ پرداخت‌های ما در سقف بودجه انجام می‌شود و حدود 36 هزار میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شده است.

    میرکاظمی درباره اینکه آیا ارز 4200 تومانی بازخواهد گشت؟ بیان کرد: این اتفاق نخواهد افتاد، مثلا قیمت گندم تغییر نمی‌کند ولی ما برای آن مابه التفاوت ریالی می‌دهیم و این برای دارو و نان پرداخت می‌شود و الباقی آزاد شده و پرداخت‌هایی که در سازمان هدفمندی پرداخت شده برای حمایت از مردم در قبال همین آزادسازی‌هاست. در سایر کشورها هم یکی از بحران‌های جدی افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی است و ما تلاش کردیم با پرداخت‌ها از مردم‌مان حمایت کنیم تا از این افزایش قیمت‌ها در سطح جهانی، به مردم آسیبی وارد نشود.

    برچسب ها