عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

پیش‌بینی سود هفت هزار میلیارد ریالی "وتجارت"

عصر بازار- بانک تجارت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵، مبلغ هفت هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد که نسبت به سال مالی ۹۴ معادل شش درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی سود هفت هزار میلیارد ریالی "وتجارت"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بانک تجارت نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "وتجارت" اعلام کرد در دوره 12 ماهه یاد شده، مبلغ 125 هزار و 283 میلیارد و 166 میلیون ریال درآمد مشاع خواهد داشت که پس از کسر سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری از آن، سهم بانک از درآمدهای مشاع به مبلغ 15 هزار و 330 میلیارد و 393 میلیون ریال می‌رسد.

    به سهم بانک از درآمدهای مشاع، درآمدهای غیرمشاع افزوده شد و جمع درآمدها، 45 هزار و 242 میلیارد و 339 میلیون ریال محاسبه شد.

    از جمع درآمدها، هزینه‌های اداری و عمومی، مشکوک‌الوصول، مالی و کارمزد کسر شد و سود خالص هفت هزار و 634 میلیارد و 165 میلیون ریال برآورد شد.

    در این پیش‌بینی سود خالص هر سهم با سرمایه 45 هزار و 700 میلیارد ریال، مبالغ 167 ریال در نظر گرفته شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها