عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

بازار سهام کمی برگشت

عصر بازار- نماگر بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز جاری با ۱۶۶ واحد رشد توانست رقم ۷۸ هزار و ۴۴۸ واحدی را به خود اختصاص دهد.

بازار سهام کمی برگشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در دادو ستد های روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه 944 میلیون سهم به ارزش 249 میلیارد و 971 میلیون تومان در 75 هزار و 302 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 337 هزار و 180 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات دومین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 188 واحد رشد به رقم 55 هزار و 13 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 75 واحد ریزش رقم 170 هزار و 852 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با کاهش 4 واحدی رقم 65 هزار و 420 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 14 واحد افزایش به رقم 3 هزار و 266 واحد و شاخص 50 شرکت با 5 واحد افزایش به رقم 3 هزار و 159 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، سهام شرکت های سایپا، ایران خودرو و سرمایه گذاری سایپا با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، سهام شرکت های معادن بافق، کنتورسازی ایران و کاشی پارس در داد و ستد های روز یکشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سویی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را سهام شرکت های سیمان هگمتان، صنایع شیمیایی سینا، نیرو ترانس و بیشترین کاهش قیمت را ح. سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و ح. فولاد خوزستان به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها