عصر خودرو

مدیرعامل بانک مسکن:

امسال به تدریج شاهد رونق در بخش مسکن خواهیم بود

عصر بازار- مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه امسال اقداماتی ناظر بر خروج از رکود و توقف رکود در کشور حاکم خواهد شد، گفت: به تدریج شاهد رونق در بخش مسکن خواهیم بود.

امسال به تدریج شاهد رونق در بخش مسکن خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محمد هاشم بت‌شکن  در پاسخ به این سوال که مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند که سال 95 سال رونق مسکن است، گفت: این موضوع را به 2 بخش می‌توان تقسیم کرد که اولین بخش آن اقداماتی است که ناظر بر توقف رکود و دومین بخش اقداماتی که ناظر بر خروج از رکود خواهد بود.

    بت شکن ادامه داد: سومین بخش اقداماتی که ناظر بر رونق اقتصادی خواهد بود، پس بنابراین تصور می‌کنم که امسال اولین و دومین بخش که همانا توقف رکود و اقداماتی که ناظر بر خروج از رکود خواهد بود رخ خواهد داد.

    مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: یعنی ما امسال می‌توانیم اقدامات توقف رکود و خروج از رکود را داشته باشیم که این اقدامات موثری است که می‌تواند باعث روند تدریجی رونق در بخش اقتصاد کلان و سپس بخش مسکن باشیم.

     بخش مسکن بیش از 3 سال است که در رکود به سر می‌برد و کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند اگر بخش مسکن که موتور محرکه اقتصادی کشور است از رکود خارج شده است اقتصاد کلان نیز وارد رونق شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها