عصر خودرو

رییس کمیسیون اجتماعی خبر داد:

ارائه طرحی جدید برای تبلیغات بورسی در فضای مجازی

عصر بازار- در بحث مدیریت فضای مجازی ، طرح‌هایی در مجلس مطرح شده است به طوری که افراد برای تبلیغات باید مجوز قانونی داشته باشند. نداشتن مجوزهای قانونی یک خلا قانونی است و مجلس برای قانونمند کردن تبلیغات در فضای مجازی، اقدامات خوبی را در دست اجرا دارد.

ارائه طرحی جدید برای تبلیغات بورسی در فضای مجازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا؛ رییس کمسیون اجتماعی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد، عزمی همگانی لازم است گفت: در صورت شفاف سازی اقتصاد، ارائه اطلاعات درست به مردم و همچنین تقویت و حمایت از سوت زنان، کشور به سمت جامعه ایده آل بدون اختلاس و دزدی نزدیک می‌شود. سوت زنی فساد، اقدام بسیار مناسب به معنای نظارت مردمی است که در اکثر کشورهای دنیا انجام می‌شود.

    ولی اسماعیلی تاکید کرد: این کار در جامعه به ویژه در بازار سرمایه باید با تشویق و حمایت همراه باشد.

    وی عنوان کرد: به منظور ایجاد شفاف‌سازی اقتصاد، مجلس از طرح سوت زنی به خصوص در بازار سرمایه حمایت می‌کند. بنابراین باید علاوه بر بازار سرمایه، سوت‌زنی در سایر دستگاه‌ها و نهادها و حتی مجلس هم وجود داشته باشد.

    نماینده مردم مغان در مجلس با اشاره به اینکه گزارش‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد بستری مناسب برای شناسایی مفاسد و برخورد با آنها است، اظهار کرد: در صورت شفاف سازی اقتصاد، ارائه اطلاعات درست به مردم و همچنین تقویت و حمایت از سوت زنان، کشور به سمت جامعه ایده آلی که اختلاس و دزدی در آن کاهش یابد، نزدیک می‌شود.

    اسماعیلی ادامه داد: اهمیت سوت زنی در بازار سرمایه باید از سال‌های دور به آن پرداخته می‌شد اما باز هم دیر نیست و چنانچه بتوان از سوت زنان در هر ارگان و دستگاهی حمایت کرد، به طور حتم جامعه را به سمت پویایی و شفافیت نزدیک‌تر کرده و نقش مهمی برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه دارد.

    این نماینده با بیان اینکه ابزار سوت‌زنی می‌تواند در بهبود کیفیت بازار سرمایه تاثیرگذار باشد، گفت: این اقدام می‌تواند ضمن بهبود کارایی بازار سهام در افزایش ریسک تخلفات و کاهش احتمال وقوع تخلف تاثیرگذار باشد.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه مجلس در صدد رفع خلاهای قانونی است و با کانال‌ها و شبکه‌های مجازی که برای جذب سرمایه‌گذاران در سهم‌های پروژه شده، اقدام به تبلیغ می‌کنند، برخورد می‌کند.

    برچسب ها