عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

سرمایه گذاری اقتصاد نوین طی یک ماه زیان شناسایی کرد

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل سه میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

سرمایه گذاری اقتصاد نوین طی یک ماه زیان شناسایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه خود را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای تیر ماه سال جاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 9 میلیارد و چهار میلیون ریال خریداری کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 9 میلیارد و چهار میلیون ریال و مبلغ 72 میلیارد و 307 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل سه میلیارد و 311 میلیون ریال زیان محاسبه کرد.

    گفتنی است "سنوین" در ابتدای تیر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 267 میلیارد و 292 میلیون ریال و ارزش بازار 229 میلیارد و 269 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده آن در این دوره یک ماهه معادل 55 میلیارد و 588 میلیون ریال کاهش یافت و به 211 میلیارد و 704 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با کاهش 45 میلیارد و 107 میلیون ریالی معادل 184 میلیارد و 162 میلیون ریال محاسبه شد.

    برچسب ها