عصر خودرو

یورو تقویت شد

ارزش دلار کاهش یافت

عصر بازار- ارزش دلار به دلیل آنکه معامله گران منتظر داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده بودند روند کاهشی به خود گرفت و ۰.۱ درصد کاهش یافت.

ارزش دلار کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، ارزش دلار به دلیل آنکه معامله گران منتظر داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده بودند روند کاهشی به خود گرفت.

    همچنین ارزش یورو پس از سقوط در روز پنجشنبه کمی افزایش یافت، اما در زیر سطح معاملاتی خود قبل از نشست بانک مرکزی اروپا باقی ماند.

    به گزارش رویترز، شاخص دلار که عملکرد واحد پول آمریکا را در برابر سبدی از ارزهای اصلی اندازه گیری می‌کند، 0.1 درصد کاهش یافت و به 103.17 رسید، اما در طول هفته پس از اینکه نگرانی‌های رشد سرمایه گذاران را تشویق به جستجوی پناهگاه امن در دلار کرد، همچنان بالا باقی ماند..

    یورو پس از اینکه در اوایل جلسه به 1.0611 دلار رسید، با 0.2 درصد افزایش به 1.0631 دلار رسید که پایین‌ترین سطح از 23 می از 23 می‌باشد.

    دیروز پس از یک جلسه پرنوسان در مورد بیانیه بانک مرکزی اروپا، یورو در برابر دلار 0.92 درصد کاهش یافت.

    دلار برخی از افزایش‌های اخیر خود را در برابر ین ژاپن از دست داد و با 0.3% کاهش به 133.94 ین رسید، اما در روز پنجشنبه در محدوده بالاترین سطح خود در 20 سال گذشته در 134.55 ین باقی ماند. کرون نروژ رشد کرد و آخرین بار با 0.2 درصد افزایش در برابر یورو به 10.176 رسید.

    دلار استرالیا حساس به ریسک نیز با 0.3 درصد افزایش به 0.7119 دلار رسید، اما تحت تأثیر کاهش بازارهای سهام، در این هفته 1.2 درصد کاهش یافت.

    پوند انگلیس اندکی کاهش یافت و به 1.2481 دلار رسید.

    برچسب ها