عصر خودرو

ماهان به دنبال خرید هواپیمای جدید

بدهی ۳۶۱ میلیارد تومانی دولت به هواپیمایی ماهان با اوراق اجاره تسویه شد

عصر بازار- معاون مدیر عامل هواپیمایی ماهان با اشاره به مزایای صکوک برای تامین منابع مالی گفت: با توجه به مطالبات هواپیمایی ماهان از دولت با پذیره نویسی نخستین اوراق اجاره دولت در فرابورس مبلغ ۳۶۱ میلیارد تومان از این بدهی امروز نقد شد.

بدهی ۳۶۱ میلیارد تومانی دولت به هواپیمایی ماهان با اوراق اجاره تسویه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، قائم مقام هواپیمایی ماهان با استقبال ازنخستین عرضه اوراق اجاره دولتی در بازار فرابورس ایران عنوان کرد: با توجه به مطالبات هواپیمایی ماهان از دولت با پذیره نویسی نخستین اوراق اجاره دولت در فرابورس مبلغ 361 میلیارد تومان از این بدهی ها امروز نقد شد و وجوه حاصل از این معامله در زمینه تجهیز و تعمیر اساسی ناوگان فعلی هواپیمایی ماهان و توسعه آن مصرف خواهد شد.

    رضا نمک شناس در برابر این پرسش که با توجه به تحریم های اخیر ایالات متحده امریکا بر علیه هواپیمایی ماهان چه برنامه‌ای برای تامین مالی این شرکت در دستور کار قرار گرفته است؛ گفت: طبیعی است که تحریم ها می تواند برای شرکت ماهان آزار دهنده باشد اما تجربه دوران جنگ و دوران تحریم باعث شده تا با تلاش و کوشش مدیران هواپیمایی ماهان ، این مشکلات را پشت سر بگذاریم که در این زمینه، تامین مالی از طریق منایع داخلی می تواند راهگشایی برای تجهیز منابع و توسعه و تجهیز هواپیمایی ماهان باشد.

    وی با بیان اینکه هواپیمایی ماهان برنامه خرید چند فروند هواپیما برای ناوگان خود دارد، گفت: هواپیمایی ماهان بنا دارد از طریق  شرکت‌های هواپیما سازی اروپایی ، چند فروند هواپیمای جدید به ناوگان هواپیمایی کشور بیافزاید که تعداد آن هنوز معلوم نیست و هنوز در مرحله مذاکره قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها