عصر خودرو

شنبه ۴ اردیبهشت؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز ‌شنبه ۹۵.۰۲.۰۴ در بازار برق بورس انرژی ۲ مگاوات برق به ارزش ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز بدون نوسان در محدوده 320,000 ریال باقی ماند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:




    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده می‌شود؛ روند با ثبات و بدون نوسان قیمت بر روی 320,000 ریال همچنان پایدار بوده و تغییری در آن مشاهده نمی‌شود.
    امروز در بازار برق بورس انرژی، تنها تغییری که معاملات نسبت به روزهای معاملاتی چند روز اخیر داشت این بودکه شاهد انجام معاملات 1 مگاواتی در دو سررسید بودیم اما در روزهای گذشته تنها در یک سررسید معامله انجام می‌شد.
    آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13950209 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950209 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است معاملات این نماد تا به امروز بر روی قیمت 320,000 ریال بوده و تغییری نداشته است.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ در ابتدای دوره پس از نزولی کوتاه مدت در محدوده 440,000 ریال به ثبات رسیده و پس از نزول شدید تا قیمت 400,000 ریال دوباره به محدوده 440,000 ریال بازگشته و در انتهای دوره در این قیمت باقی مانده است.
    در این نماد تا به امروز 70 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 15.01.1395 با 50  مگاوات می‌باشد.

    روند نماد 13940209 (روند قیمتی نماد فوق در سال گذشته) :

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها