عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

شروع بی رمق بازار سهام

عصر بازار- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز کاری با ۱۲ واحد رشد به رقم ۷۸ هزار و ۲۸۱ واحدی رسید.

شروع بی رمق بازار سهام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در دادو ستد های روز شنبه 4 اردیبهشت ماه، یک هزار و 37 میلیون سهم به ارزش 248 میلیارد و 7 میلیون تومان در 77 هزار و 811 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 336 هزار و 466 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات اولین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 14 واحد افت به رقم 54 هزار و 825 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 169 واحد افزایش رقم 170 هزار و 928 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با کاهش 0.3 واحد رشد رقم 65 هزار و 425 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 2 واحد افزایش به رقم 3 هزار و 251 واحد و شاخص 50 شرکت با 2 واحد کاهش به رقم 3 هزار و 153 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های سایپا، توسعه معادن روی ایران و نیرو ترانس با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، شرکت های کنتورسازی ایران، کارخانجات تولیدی شهید قندی و سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در داد و ستد های روز شنبه وارد صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را سهام شرکت های ح. بیمه ملت، معدنی و صنعتی چادرملو، ح. فولاد خوزستان و بیشترین کاهش قیمت را ح. نیرو کلر، ح. لاستیکی سهند و داروسازی اکسیر به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها