عصر خودرو

قراردادهای جدید نفتی در هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تشریح آخرین وضعیت قراردادهای جدید نفتی،‌ اظهار کرد: صنعت نفت به شدت نیازمند سرمایه‌گذاری بوده و بر اساس قانون وظیفه وزارت نفت تدوین الگوی جدید قراردادها برای جذب سرمایه‌گذاری است.

قراردادهای جدید نفتی در هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، حسین امیری خامکانی گفت: در حال حاضر با توجه به حساسیت نسبت به این مسأله و بنا به نظر رئیس مجلس، رسیدگی به این قراردادها در دستور کار هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین است اما هنوز گزارشی ارائه نشده است.

    وی با بیان اینکه ساعت‌ها با نمایندگان و مسئولین در این رابطه جلسه داشته‌ایم، اظهار کرد: هنوز هیچ قراردادی تا الان به امضاء نرسیده است و وزارت نفت هم قطعاً منافع ملی را در این موارد دنبال می‌کند.

    سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین افزود: متأسفانه نه در بخش داخلی و نه بخش خصوصی در صنعت نفت سرمایه‌گذاری درستی نشد، هم صادرات کاهش داشت هم قیمت نفت به سمت کاهش رفت.

    نماینده مردم زرند در مجلس با تأکید بر اینکه صنعت نفت به شدت نیازمند سرمایه‌گذاری است، گفت: در قانون ذکر شده؛ مجلس و شورای نگهبان هم تصویب و تأیید کرده است که یکی از وظایف وزارت نفت تدوین الگوی جدید قراردادی برای جذب سرمایه‌گذاری با مشارکت شرکت‌های داخلی است البته با سیاست برد- برد که برای سرمایه‌گذار انگیزه ایجاد کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها