عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

افزایش ۳۲ میلیارد ریالی ارزش بازار سرمایه گذاری خوارزمی طی یک ماه

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۴ به مبلغ ۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال رسید.

افزایش ۳۲ میلیارد ریالی ارزش بازار سرمایه گذاری خوارزمی طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه خود را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای تیر ماه سال جاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 7 هزار و 203 میلیارد و 843 میلیون ریال و ارزش بازار 11 هزار و 608 میلیارد و 462 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده آن در این دوره یک ماهه معادل 31 میلیارد و 632 میلیون ریال افزایش یافت و به 7 هزار و 235 میلیارد و 475 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با افزایش 492 میلیارد و 312 میلیون ریالی معادل 12 هزار و 100 میلیارد و 774 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است"وخارزم" طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 96 میلیارد و 209 میلیون ریال خریداری کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده و مبلغ 64 میلیارد و 577 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت هیچ سودی شناسایی نکرد.

    برچسب ها