عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۳۱ میلیارد ریالی سود واگذاریهای "وصنا" طی یک ماه

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ۳۱ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

کسب ۳۱ میلیارد ریالی سود واگذاریهای "وصنا" طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه خود را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای تیر ماه سال جاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 17 میلیارد و 979 میلیون ریال خریداری کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با مبلغ 31 میلیارد و 252 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 31 میلیارد و 252 میلیون ریال سود محاسبه کرد.

    "وصنا" در ابتدای تیر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 259 میلیارد و 893 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 53 میلیارد و 708 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده آن در این دوره یک ماهه معادل 17 میلیارد و 979 میلیون ریال افزایش یافت و به یک هزار و 277 میلیارد و 872 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن با کاهش 34میلیارد و 481 میلیون ریالی معادل دو هزار و 19 میلیارد و 227 میلیون ریال محاسبه شد.

    برچسب ها