عصر خودرو

تشریح عملکرد ۴ زیرمجموعه اپراتور اول با ۱۴ هزار میلیارد دارایی

عصر بازار- هم‌زمان با ارائه گزارش عملکرد سال گذشته اپراتور اول موبایل در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام، وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه آن با مجموع ۱۴۳۴۸ میلیارد ریال دارایی نیز قرائت شد.

تشریح عملکرد ۴ زیرمجموعه اپراتور اول با ۱۴ هزار میلیارد دارایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت‌های مخابرات و ارتباطات سیار ایران اهمیت بیشتری نسبت به تقسیم زودهنگام سود سهام سهامداران در برابر سایر شرکت‌های بورسی می‌دهند و مجامع‌شان در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

    شرکت ارتباطات سیار هفته گذشته مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار و در آن ضمن قرائت گزارش عملکرد سالیانه، سود سهامش را نیز به قیمت هر سهم 6025 ریال تقسیم کرد.

    در بخشی از گزارش عملکرد این اپراتور تلفن همراه به راهبرد آن در توسعه حوزه‌های جدید کسب‌وکار اشاره و گفته شد که در این زمینه همگرایی و هم‌افزایی حول کسب‌وکار محوری این شرکت در دستور کار است.

    در همین زمینه گزارشی از وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول یا شرکت‌هایی که در آن سهامدار است نیز ارائه شد.

    "توسعه نور دنا" شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول است که میزان سرمایه آن شش هزار میلیارد ریال و مجموع ارزش روز دارایی‌هایش نیز 6941 میلیارد است. این شرکت با نیروی انسانی 13 نفره اداره می‌شود و درآمد عملیاتی‌اش 618 میلیارد ریال است.

    طبق گزارش ارائه شده، بازده تجمعی این شرکت طی چهار سال 214 درصد بوده و رتبه نهم را در مقایسه با شرکت‌های دیگر سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس دارد.

    ارزش کل دارایی‌های شرکت "ارتباطات مبین‌نت" نیز 4357 میلیارد ریال عنوان شد که تا پایان سال 94 بالغ بر 671 هزار و 755 مشترک داشته است. سهم بازار خدمات این اپراتور وایمکس 71 درصد و سهم بازارش در باند پهن ثابت 9 درصد عنوان شد.

    این شرکت با 580 کارمند، درآمد عملیاتی معادل 2543 میلیارد ریال داشته است.

    شرکت "جیرینگ" با سرمایه 175 میلیارد ریالی، تعداد 480 میلیون تراکنش در سال مالی 94 به ثبت رسانده است.

    این شرکت طبق گزارش عملکرد سالانه همراه اول رشد 51 درصدی فروش به نسبت سال 93 داشته است. جیرینگ با 38 کارمند، مجموع دارایی‌هایش 946 میلیارد ریال می‌شود.

    شرکت "نقش اول کیفیت" که با عنوان ناک هم شناخته می‌شود مجموعا ارزش دارایی‌های آن 2104 میلیارد ریال می‌شود و میزان سرمایه‌اش 500 میلیارد ریال است.

    این شرکت با مدیریت عملیات 13 هزار و 608 سایت 2G-3G و 60 درصد مشترکان همراه اول توانسته است برای 528 نفر متخصص اشتغالزایی کند.

    درآمد این شرکت 3091 میلیارد ریال گزارش شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها