عصر خودرو

آژانس بین المللی انرژی :

پیش بینی می شود بهای نفت افزایش یابد

عصر بازار- مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد؛ پیش بینی می شود بهای نفت تا پایان امسال با روند رو به افزایش تقاضا از جانب کشورهای نوظهور همچون هند و چین افزایش یابد.

پیش بینی می شود بهای نفت افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از واحد مرکزی خبر، فاتح بیرول مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی پس از دیدار با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در توکیو اعلام کرد؛ پیش بینی می شود بهای نفت تا پایان امسال یا حداکثر سال آینده میلادی با روند رو به افزایش تقاضا از جانب کشورهای نوظهور همچون هند و چین افزایش یابد.

    وی افزود: آژانس بین المللی انرژی پیش بینی می کند بازار نفت متعادل شود و بهای نفت در پایان امسال یا حداکثر سال 2017 میلادی افزایش یابد.
    بیرول خاطر نشان کرد؛ کشورهای وارد کننده نفت همچون ژاپن ، کشورهای اروپایی و چین از کاهش بهای نفت سود می برند حال آنکه کشورهای صادرکننده نفت از جمله روسیه و کشورهای خاورمیانه ( غرب آسیا ) به شدت از کاهش بهای نفت متضرر شده اند.
    وی یکی از مدعوین به نشست اقتصادی با شینزو آبه و دیگر مقامات بلندپایه دولتی است که در چارچوب آمادگی برای اجلاس گروه هفت در ماه مه برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها