عصر خودرو

امضای ۹ تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در هرمزگان با ارزش بیش از چهار میلیارد دلار

عصر بازار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از امضای ۹ تقاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان با ارزش بیش از چهار میلیارد دلار خبر داد.

امضای ۹ تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در هرمزگان با ارزش بیش از چهار میلیارد دلار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، خلیل قاسمی عصرچهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تفاهم نامه ها در حاشیه برگزاری دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان و با حضور استاندار با سرمایه گذاران داخلی و خارجی به امضاء رسیده است.

    وی افزود: این تفاهم نامه ها شامل ساخت و توسعه واحد ذوب و طرح توسعه و ایجاد واحد نورد به ظرفیت 200 هزار تن در سال ،ساخت و تجهیز کارخانه نورد گرم برای تولید 900 هزار تن میلگرد، نبشی، ناودانی و تیرآهن، احداث و تولید کربنات سدیم سبک و سنگین، احداث واحد پتروشیمی GTX شامل واحدهای: متانول، متانول به پروپیلن، پلی پروپیلن، ایزو پروپانول، سوپر جاذب، اکرلیک ها، اسید اکرلیک، اکسو الکلها، ایجاد مجتمع صنایع پتروشیمی پارسیان در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان است.
    قاسمی تصریح کرد: تولید الیاف شیشه و عایق های حرارتی از سیلیس در شهرک صنعتی شماره 2 بندرعباس، احداث شهرک صنعتی خصوصی ماشین های سبک و سنگین در مسیر اتوبان سیرجان- بندرعباس، احداث شهرک صنعتی خصوصی در شهرستان سیریک و بازیافت سبز کشتی ها و انواع شناورها دیگر تفاهم نامه های امضاء شده در این همایش است.
    دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان در روزهای 30 و 31 فروردین ماه با حضور معاونان وزیران کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی و شماری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جمله از کشورهای چین ، ترکیه، کویت ، ایتالیا، اسپانیا و همچنین چند کشور حوزه خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.
    شرکت کنندگان در این همایش با حضور در میزگردهای تخصصی مورد علاقه خود که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی بخشهای یادشده برگزار شد چگونگی راههای سرمایه گذاری را بررسی کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها