عصر خودرو

در سه ماهه نخست امسال رخ داد؛

اختصاص ۸۲ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری صنعت و معدن

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در دوره سه ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۵ موفق شد مبلغ ۸۲ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص دهد.

اختصاص ۸۲ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن صورت های مالی سه ماهه نخست سال مالی 95 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره سه ماهه یاد شده با سرمایه سه هزار میلیارد ریال مبلغ 235 میلیارد و 299 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاریها و فروش سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی کسر و درآمدهای عملیاتی اضافه شد و سود عملیاتی به مبلغ 246 میلیارد و 543 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های متفرقه کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ 246 میلیارد و 60 میلیون ریال رسید و مبلغ 82 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 703 میلیارد و 854 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها