عصر خودرو

بابک زنجانی اعدام نمی شود

عصر بازار- عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، با تاکید بر اینکه تکلیف ۱۰ مقام مسئول در پرونده بابک زنجانی هنوز مشخص نشده است، گفت: اعدام بابک زنجانی گره کور پرونده فساد نفتی را کورتر می کند.

بابک زنجانی اعدام نمی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، امیرعباس سلطانی ، با اشاره به پرونده بابک زنجانی، گفت: در این پرونده ردپای 10 مقام مسئول دیده می شود که هنوز تعیین تکلیف نشده اند.
    نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به محکوم شدن بابک زنجانی در پرونده سعید مرتضوی، افزود: ما دو سال پیش در خصوص این موضوع به مسئولان هشدار داده بودیم اما آن ها اکنون محکومیت متهم نفتی در پرونده مرتضوی را اعلام کردند.
    وی با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی نباید با اعدام مختومه شود، تصریح کرد: در این پرونده بازگشت بیت المال که در کار نیست از این رو باید دستگاه قضا دست های پشت پرده را رو کند.
    این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: بابک زنجانی اعدام نخواهد شد زیرا با اعدام وی نه بیت المال باز خواهد گشت و نه از حجم پیچیدگی های پرونده متهم نفتی کم خواهد شد.
    سلطانی با بیان اینکه بازداشت رضا ضراب در آمریکا نتیجه اهمال در دستگیری این متهم بوده است، گفت: ما بارها در خصوص این متهم تذکر داده و خواستار دستگیری وی بودیم.
    وی ادامه داد: در صورتی که در فرصت مقتضی دستگیری رضا ضراب در ایران صورت می گرفت بسیاری از نقاط کور پرونده فساد نفتی اکنون باز شده بود.
    این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه مطالبه ما از آمریکا استرداد رضا ضراب به ایران است، گفت: هر چند این موضوع مطالبه ایران است اما تاکنون استرداد مجرمان بین ایران و آمریکا صورت نگرفته است.
    عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، یادآور شد: تنها نگرانی ما در خصوص پرونده متهم نفتی پاک کردن صورت مسئله است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها