عصر خودرو

آغاز پذیره‌نویسی دوازدهمین ‏ETF‎‏ فرابورس ایران از شنبه

عصر بازار- پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری دوازدهمین ETF فرابورس ایران از روز شنبه ۴ اردیبهشت به مدت ۴ روز کاری در شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس انجام می‌شود.

آغاز پذیره‌نویسی دوازدهمین ‏ETF‎‏ فرابورس ایران از شنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری "آرمان آتیه درخشان مس" از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی خواهد شد.

    سرمایه این صندوق قابل معامله که در سپرده‌ها، گواهی‌های سپرده بانکی و سهام پذیرفته شده در بورس و فرابورس سرمایه‌گذاری می‌کند، 50 میلیارد ریال بوده و حداکثر می‌تواند به 10 برابر افزایش یابد.
    ارزش مبنای هر واحد صندوق قابل معامله آرمان آتیه درخشان مس، 10 هزار ریال بوده و از مجموع 5 میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق، یک میلیون به صورت ممتاز پذیره‌نویسی شده و 4 میلیون واحد هم به طور عادی پذیره‌نویسی خواهد شد.
    طبق این گزارش، هریک از افراد حقیقی و حقوقی با خرید حداقل یک واحد و تا سقف نامحدود می‌توانند در این صندوق، سرمایه‌گذاری کنند و تسویه معامله نیز یک روز پس از انجام و قطعی شدن آن صورت می‌گیرد؛ البته سقف خرید در هر سفارش نباید بیش از 100 هزار واحد باشد.
    مدیریت صندوق بر عهده تامین سرمایه آرمان بوده، موسسه حسابرسی سامان پندار متولی و تامین سرمایه کاردان، بازارگردان آن خواهد بود. همچنین، شرکت‌های سرمایه‌گذاری آتیه اندیشان مس و تامین سرمایه کاردان، موسسین حقوقی این صندوق هستند.
    معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری آرمان آتیه درخشان مس که دوازدهمین ETF فرابورس ایران است پس از اتمام پذیره‌نویسی و ثبت صندوق، در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها