عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

اختصاص ۲۵۸ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری مسکن پردیس

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در دوره شش ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ مبلغ ۷۷ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و از این بابت مبلغ ۲۵۸ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۲۵۸ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری مسکن پردیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس صورت های مالی نیمه نخست سال مالی 95 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره شش ماهه یاد شده مبلغ 353 میلیارد و 927 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 107 میلیارد و 970 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 101 میلیارد و 224 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره به مبلغ 77 میلیارد و 323 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 258 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 169 میلیارد و 300 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها