عصر خودرو

در سال مالی ۹۴ رخ داد؛

کسب دو هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال سود انباشته پتروشیمی خراسان

عصر بازار- شرکت پتروشیمی خراسان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ مبلغ دو هزار و ۸۵۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های خود منظور کرد.

کسب دو هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال سود انباشته پتروشیمی خراسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی خراسان در دوره یکساله منتهی به 29 اسفند ماه 94 بصورت حسابرسی نشده مبلغ پنج هزار و 409 میلیارد و 882 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ دو هزار و 699 میلیارد و 753 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و فروش کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره به مبلغ دو هزار و 242 میلیارد و 864 میلیون ریال رسید.

    به سود عملیاتی نیز درآمدهای غیر عملیاتی اضافه شد و با کسر مالیات از آن سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 675 میلیارد و 874 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ یک هزار و 495 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 853 میلیارد و 14 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها