عصر خودرو

رییس سازمان هواپیمایی خبر داد

اعلام آمادگی چین برای تامین فاینانس خرید ایرباس‌ها

عصر بازار- رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیگیری مراحل فنی و نهایی قرار‌داد خرید ۱۱۸ ایرباس از کشور فرانسه از اعلام آمادگی کشور چین و بعضی دیگر کشورهای اروپایی برای تامین فاینانس این قرار‌داد خبر داد.

اعلام آمادگی چین برای تامین فاینانس خرید ایرباس‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی عابدزاده در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به گستردگی قرار‌داد اخیر ایران با شرکت ایرباس برای خرید هواپیماهای جدید قطعا پروسه نهایی شدن این توافق‌نامه بسیار زمان‌بر است و در طول هفته‌های گذشته کار بر روی آن ادامه داشته است.

    وی با بیان این که بحث تبادلات مالی و ارتباط بین بانکی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های موجود در نهایی‌کردن این قرار‌داد به حساب می‌آید اظهار کرد: طبق اعلام وزیر حمل‌ونقل فرانسه این کشور و همچنین دیگر کشورهای اروپایی بحث بیمه و مسائل مالی مطرح شده در این حوزه را نهایی کردند و با موافقت آنها یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها در این باره برطرف می‌شود.

    رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همچنان برخی مسائل جزیی درباره‌ی قرار‌داد بسته شده میان ایران و فرانسه برای خرید ایرباس‌های جدید باقی‌مانده که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شده و کار به اجرا برسد.

    عابدزاده با اشاره به بحث‌های مطرح شده برای تامین فاینانس هواپیماهای جدید تصریح کرد: در کنار آنچه که در پیش‌ قرار‌داد به امضاء رسیده پیش‌بینی شده است کشورهای دیگر از جمله چین و چند کشور اروپایی نیز اعلام آمادگی کردند تا فاینانس این قرار‌داد را تامین کنند که البته تصمیم‌گیری نهایی برای آن به هفته‌های آینده موکول خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: جنس این قرار‌داد و وسعت قابل توجه آن قطعا زمان طولانی را برای نهایی‌کردن این کار می طلبد که ما امیدواریم با برطرف شدن مسائل باقی‌مانده در آینده نزدیک قرار‌داد به شکل نهایی و قطعی به امضاء برسد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها