عصر خودرو

واردات نفت ژاپن از ایران ٨ هزار بشکه در روز افزایش یافت

عصر بازار- میانگین واردات نفت‌خام ژاپن از ایران در ٢ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود هشت هزار بشکه در روز افزایش یافت.

واردات نفت ژاپن از ایران ٨ هزار بشکه در روز افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شانا، میانگین واردات نفت‌خام ژاپن از ایران در ٢ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود هشت هزار بشکه در روز افزایش یافت.

    تازه ترین اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن نشان می‌دهد میانگین واردات نفت‌خام این کشور در ماه فوریه به سه میلیون و 460 هزار بشکه در روز رسید که این رقم در مقایسه با ماه پیش از آن، حدود 60 هزار بشکه در روز افزایش نشان می دهد.

    با این وجود این رقم در مقایسه با فوریه پارسال حدود 200 هزار بشکه در روز(٥,٥ درصد) کمتر شده است؛ عربستان با صادرات روزانه یک میلیون و 110 هزار بشکه در روز نفت خام به ژاپن همچنان در جایگاه نخست بزرگترین صادرکنندگان نفت‌خام به این کشور قرار دارد.

    میانگین واردات نفت‌خام ژاپن از ایران در ٢ ماه نخست امسال، در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود هشت هزار بشکه در روز افزایش یافت.

    پالایشگران ژاپن در پی آن هستند که همچون کره جنوبی، خرید نفت‌خام از ایران را افزایش دهند. بر این اساس انتظار می‌رود در ماههای پیش رو، روند واردات نفت‌خام این کشور از ایران افزایش پیدا کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها