عصر خودرو

حضور دو نماینده ارشد شرکت ایرباس در ایران

عصر بازار- دو نماینده ارشد شرکت هواپیماسازی ایرباس هم به همراه هیات فرانسوی به ایران آمده‌اند تا با وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت فروش ۱۱۸ فروند هواپیما به کشورمان مذاکره کنند.

حضور دو نماینده ارشد شرکت ایرباس در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، به همراه هیات اقتصادی فرانسه، مسئولانی از شرکت ایرباس هم برای دیدار با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به ایران آمده اند تا در خصوص توافقات اخیر ایران با این شرکت فرانسوی برای خرید هواپیما مذاکره کنند.

    بر این اساس در این هیات اقتصادی، «مارک هامی» نایب رئیس شرکت ایرباس به همراه «تیموتی گاژیل» نایب رئیس توسعه تجاری شرکت ایرباس در منطقه خاورمیانه حضور دارند.

    همچنین این هیات اقتصادی که متشکل از 22 نماینده شرکت‌های فرانسوی است، امروز جداگانه با وزیر راه و شهرسازی دیدار خواهند کرد.

    مدیر ارشد اجرایی شرکت فرودگاهی ونسی، مدیر ارشد اجرایی ایرفرانس، مدیر کل توسعه فرودگاه پاریس، مدیر کل شرکت گلدن گروپ، مدیر کل بنادر شرکت بولره، مدیر کل شرکت راه آهن ملی فرانسه و نایب رئیس ارشد شرکت آلتون از جمله نمایندگان حاضر در این هیات اقتصادی هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها