عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۱۲۷۰ میلیارد ریال سود واگذاریهای "وآتی"

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۴ معادل از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

کسب ۱۲۷۰ میلیارد ریال سود واگذاریهای "وآتی"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 44 میلیارد و 12 میلیون ریال و مبلغ 45 میلیارد و 282 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و 270 میلیون ریال سود کسب کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 141 میلیون ریال تحصیل کرد.

    گفتنی است "وآتی" در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 146 میلیارد و 351 میلیون ریال و ارزش بازار پنج هزار و 123 میلیارد و 852 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده آن طی دوره یک ماهه یاد شده با 971 میلیون ریال کاهش به یک هزار و 145 میلیارد و 380 میلیون ریال رسید، در حالی که طی همین دوره ارزش بازار آن با افزایش 373 میلیارد و 855 میلیون ریالی معادل پنج هزار و 497 میلیارد و 707 میلیون ریال محاسبه شد.

    برچسب ها