عصر خودرو

بررسی فهرست جدید بهای محصولات شیمیایی؛

«دی اتانول آمین» صدرنشین و «دی اتیلن گلایکول» قعرنشین جدول قیمت ها

عصر بازار- مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ ۱۵ و ۲۹ فروردین ماه نشان می دهد که برخی از محصولات با افزایش و برخی دیگر نیز روندی کاهشی داشته اند.

«دی اتانول آمین» صدرنشین و «دی اتیلن گلایکول» قعرنشین جدول قیمت ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دی اتانول آمین نسبت به دو هفته گذشته بیشترین افزایش قیمت را با 10.5 درصد رشد داشته است. قیمت این کالا از رقم 2 هزار و 978 تومان به 3 هزار و 292 تومان رسیده است.

    همچنین محلول آمونیاک و SBR ها نیز در رتبه های بعدی افزایش قیمت قرار دارند، به طوری که محلول آمونیاک 3.3 درصد و SBR گرید 1502 به میزان 2.9 درصد و گرید 1712 نیز 2 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشته اند.

    سودکاستیک، ایزوبوتانول، اپوکسی رزین ها، اوره گرانوله ، اسید ترفتالیک و اسیداستیک نیز در رتبه های بعدی افزایش قیمت قرار دارند. منومر وینیل استات نیز همچنان با قیمت 2 هزار و 780 تومان اعلام شده است.

    به این ترتیب سودکاستیک از قیمت 393 تومان به 400 تومان رسیده است. بنزن هم از رقم یک هزار و 906 تومان در تاریخ 15 فروردین به یک هزار و 934 تومان در تاریخ 29 فروردین رسیده است. همچنین اوره گرانوله هم از رقم 666 تومان به 671 تومان رسیده است.

    در همین حال بیشترین افت قیمت متعلق به دی اتیلن گلایکول و منواتیلن گلایکول با 7.5 و 6.4 درصد نسبت به دو هفته گذشته است.

    همچنین استایرن منومر نیز از رقم 3 هزار و 549 تومان به 3 هزار و 424 تومان رسیده است. آروماتیک سنگین نیز 3 درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشته است. زایلین مخلوط 2.1 درصد و متانول نیز 1.3 درصد افت قیمت داشته است.

    کمترین افت قیمت ها نیز متعلق به کریستال ملامین، اوره پریل، اورتوزایلین و نرمال بوتانول بوده است. کریستال ملامین و اروه پریل 0.5 درصد و اورتوزایلین 0.4 درصد و نرمال بوتانول نیز 0.2 درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها