عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

اختصاص بیش از یک میلیون ریال سود به ازای هر سهم "وخوز"

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری استان خوزستان در دوره شش ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۸۰۰ ریال سود به هر سهم اختصاص داد.

اختصاص بیش از یک میلیون ریال سود به ازای هر سهم "وخوز"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری استان خوزستان صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "وخوز" اعلام کرد در دوره شش ماهه یاد شده، با سرمایه 5 میلیون ریال،  مبلغ هشت میلیارد و 323 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ داشت که پس از کسر هزینه‌های اداری، عمومی و تشکیلاتی از آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ پنج میلیارد و 570 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی، درآمدهای متفرقه کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ پنج میلیارد و 569 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ یک میلیون و 113 هزار و 800  ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای دوره، افزوده شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 517 میلیارد و 179 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های سرمایه‌گذاری استان خوزستان منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها