عصر خودرو

داد و ستد ۱۰۱ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۱۰۱ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۳۹۷ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

داد و ستد ۱۰۱ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 11 مردادماه، 101 میلیون و 180 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 742 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به 397 میلیارد  و 380 میلیون ریال رسید.

    گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله 8 میلیون و 280 هزار سهم، بیشترین حجم و پتروشیمی مارون با 40 میلیارد و 910 میلیون ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص کل فرابورس با اندکی کاهش روی 778.35 واحد ایستاد.

    در جریان معاملات امروز، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های فولاد آلیاژی یزد، مرجان‌کار و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت‌های قند چهارمحال، نیرو سرمایه و شمال شرق شاهرود با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند، ضمن آنکه هر برگه حق تقدم تسهیلات مسکن امروز در بازه 660 تا 730 هزار ریال دست به دست شد.

    بازار اوراق با درآمد ثابت در روز جاری شاهد معامله 40 هزار و 980 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 834 هزار و 450 سهم اختصاص یافت.

    نماد معاملاتی شرکت آ‌س‌پ پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و نماد شرکت‌های بیمه کارآفرین، پتروشیمی امیرکبیر و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال  پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بازگشایی شد.

    برچسب ها