عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

ادامه یک روند در بازار

عصر بازار- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز جاری با ۴۶۸ واحد افت به رقم ۷۷ هزار و ۵۱۶ واحدی کاهش یافت.

ادامه یک روند در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در داد و ستد های روز یکشنبه 29 فروردین ماه یک هزار و 210 میلیون سهم به ارزش 295 میلیارد و 558 میلیون تومان در 87 هزار و 837 دفعه مورد معامله قرار گرفت.

    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 334 هزار و 504 میلیارد تومان شد.
    علاوه بر این، در معاملات اولین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 435 واحد افت به رقم 53 هزار و 971 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 387 واحد ریزش رقم 171 هزار و 145 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با کاهش 421 واحدی رقم 64 هزار و 768 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 22 واحد افت به رقم 3 هزار و 195 واحد و شاخص 50 شرکت با 16 واحد کاهش به رقم 3 هزار و 122 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های تولید محور خودرو ، پشم شیشه ایران و سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    افزون بر این، شرکت های ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل و ایران خودرو در داد و ستد های روز یکشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را شرکت های ح. بین المللی محصولات پارس، سرمایه گذاری اعتبار ایران، معادن بافق و بیشترین کاهش قیمت را ح.قطعات اتومبیل ایران، ح. سیمان سپاهان و ح. نیرو کلر به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها