عصر خودرو

شرکت روس نفت روسیه برای مشارکت در طرح های ایران علاقه مند است

عصر بازار- وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: شرکت دولتی روس نفت روسیه برای مشارکت در طرح های نفت و گاز ایران علاقه مند است.

شرکت روس نفت روسیه برای مشارکت در طرح های ایران علاقه مند است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه روز شنبه به خبرنگاران گفت: شرکت روس نفت علاقه مند به مشارکت در طرح های نفتی و نیز پروژه های گازی در ایران است اما سخن گفتن در مورد مشارکت این شرکت در طرح های معین هنوز زود است.
    وی خاطرنشان کرد: ایران باید شرایط خود برای مشارکت شرکت های خارجی در قراردادهای نفت و گاز را اعلام کند.
    وزیر انرژی روسیه در پاسخ به این سوال که کدام یک از پروژه ها در ایران مورد علاقه شرکت روس نفت است، اظهار داشت: روس نفت علاقه مند به مشارکت در پروژه های گازی و نفتی در ایران است.
    وی افزود: شرکت ها قبل از تصمیم گیری در مورد شرکت در بهره برداری از میادین نفت و گاز هر کشوری باید با اصول اقتصادی و شرایطی که آن کشور به سرمایه گذاران ارائه می کند آشنا شود.
    برخی شرکت های نفت و گاز روسیه همچون شرکت نفت لوک اویل و شرکت گازپروم پیش از اعمال تحریم های غربی غیرقانونی در مورد ایران در سال 2010 شروع به مشارکت در طرح های میادین نفت و گاز ایران کرده بودند.
    اما پس از وضع تحریم ها، این شرکت ها تحت فشار غرب و آمریکا مجبور به تعلیق مشارکت خود در طرح های ایران شدند.
    در زمان حاضر که تحریم ها در مورد ایران لغو می شود، شرکت های روسی دوباره برای مشارکت در طرح های انرژی در کشورمان ابراز علاقه مندی می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها