عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

نگاهی بر عملکرد ۹ ماهه "کرمان"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در دوره سه ماهه سوم سال مالی ۹۵ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

نگاهی بر عملکرد ۹ ماهه "کرمان"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، صورت های مالی حسابرسی نشده دوره 9 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 را منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "کرمان" در 9 ماهه گذشته معادل 367 میلیون ریال درآمد حاصل از سود سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی، اداری کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، زیان عملیاتی دوره به مبلغ 17 میلیارد و 923 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان مالی دوره نیز هزینه های مالی اضافه شد و با کسر درآمدهای متفرقه از آن زیان خالصی برابر با 20 میلیارد و 816 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 104 ریال زیان به هر سهم اختصاص داده شد.

    گفتنی است با کسر سود انباشته ابتدای سال از زیان خالص دوره در نهایت مبلغ 14 میلیارد و 490 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها