عصر خودرو

عرضه یک اختراع حوزه لوازم خانگی در بازار دارایی فکری

عصر بازار- به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز دومین فستیوال بازار دارایی فکری در دی‌ماه سال گذشته، مالکیت دستگاه ظرفشویی با سیستم "Air Jet" از طریق مذاکره در بازار فرابورس ایران واگذار می‌شود.

عرضه یک اختراع حوزه لوازم خانگی در بازار دارایی فکری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، واگذاری مالکیت این دستگاه توسط کارگزاری آینده نگر خوارزمی و از طریق مذاکره بر اساس مقررات بازار سوم فرابورس ایران انجام می‌شود.
    این اختراع که 17 اسفند 92 در اداره کل مالکیت صنعتی ثبت شده و اصالت گواهی آن در تاریخ دوم دی‌ماه 94 به تایید رسیده، به صورت 100 درصدی با قیمت پایه کل 12 میلیارد ریال و در قالب یک ورقه بهادار مبتنی بر دارایی فکری واگذار خواهد شد.
    طبق این گزارش، متقاضیان شرکت در مذاکره باید حداکثر تا پایان وقت اداری 29 فروردین‌ماه، فرم درخواست خود را از طریق یکی از کارگزاران عضو به فرابورس ایران ارسال کنند.
    واریز وجه تضمین به مبلغ 360 میلیون ریال معادل 3 درصد ارزش کل معامله به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی حداکثر 4 روز پس از انعقاد تفاهم‌نامه فروش، ارائه 5 فقره چک بانکی به مبالغ مساوی معادل باقی مانده ثمن معامله و ارائه فرم تسویه وجه خارج از پایاپای حداکثر 4 روز پس از انعقاد تفاهم‌نامه فروش؛ حداقل شرایط قابل احراز متقاضیان شرکت در مذاکره است.
    این گزارش حاکی است، دو فستیوال‌ بازار دارایی فکری پس از افتتاح این بازار با هدف تجاری‌سازی اختراعات در راستای نیل به اهداف اقتصاد دانش بنیان برگزار شده و در پی آخرین فستیوال، تعدادی از اختراعات برتر حوزه لوازم خانگی به فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس ایران اضافه شدند.
    همچنین، در ماه‌های اخیر شاهد مراجعه تعداد زیادی از متقاضیان برای درج اختراع و طرح‌های صنعتی در فهرست عرضه این بازار ‏در فرابورس ایران بودیم به طوری که تعداد اختراعات مندرج در این فهرست به 98 عدد رسیده است.‏

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها