عصر خودرو

معاون مالی اقتصادی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گفتگو با «عصر بازار» ؛

عرضه سهام با توجه به شرایط بورس ۹۵

عصر بازار- شرکت های پتروشیمی به طور قطع تحت تاثیر لغو تحریم ها قرار خواهند گرفت و این اتفاق به تسریع شدن شرایط و یا کاهش هزینه در فروش محصولات منجر می شود.

عرضه سهام با توجه به شرایط بورس ۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، علی نیازی معاون مالی اقتصادی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه بازگشایی نمادین بازار طی معاملات روز جاری به مناسبت سومین سالروز عرضه سهام، در خصوص وضعیت صنایع پتروشیمی در بورس گفت: شرکت های پتروشیمی از گذشته تا کنون وضعیت مناسب و قابل توجهی را تجربه کرده اند.

    وی خاطرنشان کرد: شرکت های پتروشیمی در شرایط تحریم توانستند در جهت تقویت بخش داخلی و تولید اقتصادی گام بردارند.
    معاون مالی اقتصادی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد: روند حرکتی شرکت های پتروشیمی در بازار سرمایه بسیار مناسب ارزیابی می شود چرا که به دلیل داشتن  بازار و مشتری های مشخص این شرکت ها خیلی تحت تاثیر شرایط حاد قرار نخواهند گرفت.
    وی افزود: در حال حاضر فروش محصولات پتروشیمی « صادرات و داخلی» با قیمت های مناسب و منطقی صورت می گیرد.
    علی نیازی تصریح کرد: شرکت های پتروشیمی با توجه به خوراک دریافتی در صورتی که به ظرفیت برسند به طور قطع وضعیت خوبی را تجربه خواهند کرد و یا حداقل افت نمی کنند.
    معاون مالی اقتصادی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص تحریم ها گفت: شرکت های پتروشیمی به طور قطع تحت تاثیر لغو تحریم ها قرار خواهند گرفت و این اتفاق به تسریع شدن شرایط و یا کاهش هزینه در فروش محصولات منجر می شود.
    وی با اشاره به روند بازار بیان کرد: سهام شرکت پتروشیمی نوری با توجه به شرایط بازار در سال جاری از طریق بورس یا فرابورس عرضه می شود.
    علی نیازی افزود: عرضه سهام شرکت های دیگر نیز با توجه به شرایط و وضعیت نقدینگی در بازار صورت خواهد گرفت.
    وی درباره میزان عرضه نیز تصریح کرد: در صورتی که عرضه سهام در شرکت بورس باشد همانند شرکت های پتروشیمی فجر و مبین عرضه 10 درصدی خواهیم داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها