عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

سقوط ۱۶۰۰ واحدی شاخص

عصر بازار- با ادامه روند نزولی هفته گذشته، در اولین روز معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل معاملات با یک هزارو ۶۰۰ واحد کاهش به رقم ۷۷ هزار و ۹۸۵ واحدی سقوط کرد.

سقوط ۱۶۰۰ واحدی شاخص
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در دادو ستد های روز شنبه 28 فروردین ماه 790 میلیون سهم به ارزش 260 میلیارد و 404 میلیون تومان در 61 هزار و 542 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 336 هزار و 512 میلیارد تومان شد.
    علاوه بر این، در معاملات اولین روز کاری هفته جاری، شاخص بازار اول با یک هزارو 459 واحد افت به رقم 54 هزار و 406 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با یک هزارو 495 واحد ریزش رقم 171 هزار و 532 واحدی را به خود اختصاص داد. همچنین، شاخص صنعت با کاهش یک هزار و 152 واحدی رقم 65 هزار و 190 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 97 واحد افت به رقم 3 هزار و 217 واحد و شاخص 50 شرکت با 67 واحد کاهش به رقم 3 هزار و 139 واحدی رسید.
    در سویی دیگر، در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های تولید محور خودرو ، صنعتی بهشهر و معادن بافق با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، شرکت های ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل و کنتورسازی ایران در داد و ستد های روز شنبه وارد  صف فروش شدند.
    بر این اساس، بیشترین افزایش قیمت را سهام ح. صنایع کاغذ سازی کاوه، س. نفت و گاز پتروشیمی تامین، معادن بافق و بیشترین کاهش قیمت را پلی اکریل، ح توسعه معدنی و صنعتی صبانور و ح. نیرو کلر به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها