عصر خودرو

معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

تخلیه و بارگیری ۴۲ میلیون تن کالا در بنا طی سه ماه گذشته

عصر بازار- عملیات تخلیه و بارگیری ۴۲ میلیون تنی کالا در بنادر کشور از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه صادرات، ترانزیت و تخلیه و بارگیری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم بوده است.

تخلیه و بارگیری ۴۲ میلیون تن کالا در بنا طی سه ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم و در 3 ماه نخست فعالیت این دولت، 42 میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی انجام شده است که از این میزان 28 میلیون تن کالای غیرنفتی و 14 میلیون تن نیز کالای نفتی بوده است.

    همچنین بر اساس این گزارش، انجام 507 هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر بازرگانی کشور، عملکرد دیگر سازمان بنادر و دریانوردی در طول سه ماه نخست فعالیت این دولت به شمار می‌آید.

    در این گزارش، تخلیه و بارگیری 11 میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی، 62.1 میلیون تن ترانزیت کالای غیرنفتی و 990 هزار تن ترانشیپ کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور از دیگر اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این مدت بوده است.

    علاوه‌بر این، پذیرش تعداد 2 هزار و 641 فروند شناور ورودی بالای هزار تن به بنادر بازرگانی نیز در دسته این اقدامات در بازه زمانی اعلام شده قرار می‌گیرد.

    برچسب ها