عصر خودرو

محمد بن سلمان:

جدال بر قیمت نفت مشکل ریاض نیست؛ در صورت توافق استقبال می‌کنیم

عصر بازار- وزیر دفاع و جانشین ولی‌عهد عربستان اعلام کرده جدال بر قیمت نفت بحران عربستان نیست و این مسأله مشکل کشورهایی است که تحت تأثیر نواسان قیمت نفت قرار می‌گیرند.

جدال بر قیمت نفت مشکل ریاض نیست؛ در صورت توافق استقبال می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و جانشین ولی‌عهد عربستان و رئیس شورای عالی آرامکو گفت اگر توافقی برای تثبیت سقف فروش ایجاد شود عربستان به تولید 10.3 الی 10.4 میلیون بشکه  نفت به صورت روزانه اکتفا خواهد کرد.

    شبکه خبری «الاخباریه»، به نقل از محمد بن سلمان گزارش داد در صورتی که در این زمینه توافقی ایجاد نشود عربستان هیچ فرصتی را برای فروش نفت از دست نخواهد داد.

    جانشین ولی‌عهد عربستان گفت که ریاض نگران کاهش قیمت نفت نیست با این وجود برنامه‌ این کشور برای تولید نفت نیاز به این ندارد که قیمت نفت بالا باشد.

    وی افزوده: ما در جدال بر قیمت نفت شرکت نداریم زیرا این مشکل و بحران کشورهایی است که از کاهش قیمت نفت زیان می‌بینند.

    محمد بن سلمان تأکید کرده ریاض تا زمانی که دیگر تولید کنندگان نفتی تولید خود را متوقف نکنند و سقف فروش آنها تثبیت نشود، عربستان دست به این کار نخواهد زد اما از هر توافقی که تحت نظارت سازمان اوپک ایجاد شود استقبال می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها