عصر خودرو

نماینده اهواز:

شرکت ملی حفاری ایران از لیست خصوصی سازی خارج شود

عصر بازار- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ شرکت ملی حفاری توسط دولت، گفت: شرکت ملی حفاری ایران باید از فهرست شرکت هایی که قرار است توسط سازمان خصوصی سازی خصوصی شوند، خارج شود.

شرکت ملی حفاری ایران از لیست خصوصی سازی خارج شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی با اشاره به بحث های مطرح شده درباره خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: جلسات متعددی را با وزیر نفت، وزیر اقتصاد، رئیس کل سازمان خصوصی سازی و دیگر مسئولان برگزار کرده ایم تا شرکت ملی حفاری ایران از فهرست شرکت هایی که باید خصوصی سازی شوند خارج شود.

    وی با تاکید بر لزوم حفظ شرکت ملی حفاری توسط دولت، افزود: باید از خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران جلوگیری و در راستای حمایت از پرسنل و افزایش بنیه فنی این شرکت تلاش شود.

    عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیتی ماندن شرکت ملی حفاری ایران ضروری است و در دیداری که با وزیر اقتصاد داشتیم نیز بر این مساله تاکید کرده ایم.

    یوسفی عنوان کرد: شرکت ملی حفاری ایران باید از فهرست شرکت هایی که قرار است توسط سازمان خصوصی سازی، خصوصی شوند، خارج شود زیرا صنعت حفاری کلیدی ‌ترین بخش عملیات بالادستی نفت و گاز است و باید به همین شکل به روند فعالیت خود ادامه دهد.

    وی ادامه داد: خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران، معیشت حدود 19 هزار نفر از پرسنل این شرکت را به خطر می اندازد و از این رو باید هرچه سریعتر این اقدام متوقف شود.

    نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حفظ و توسعه شرکت ملی حفاری توسط دولت در معیشت پرسنل این شرکت تاثیر مستقیم دارد و خصوصی سازی به ضرر صنعت نفت و معیشت پرسنل خواهد بود.

    یوسفی عنوان کرد: در دیداری که با وزیر نفت داشتیم نیز این مساله را پیگیری و تاکید کرده ایم تا هرچه سریعتر نام شرکت ملی حفاری ایران از فهرست شرکت های دولتی که باید خصوصی سازی شوند، خارج شود.

    برچسب ها