عصر خودرو

معاون وزیر نفت:

صادرات نفت ایران در اردیبهشت ماه به روزانه دو میلیون بشکه افزایش می‌یابد

عصر بازار- معاون وزیر نفت با بیان اینکه میزان صادرات نفت خام ایران در اردیبهشت‌ماه به دو میلیون بشکه در روز افزایش می‌یابد، اعلام کرد که صادرات میعانات گازی نیز در ماه آینده ۱۰ درصد رشد خواهد یافت.

صادرات نفت ایران در اردیبهشت ماه به روزانه دو میلیون بشکه افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، رکن‌الدین جوادی روز شنبه در حاشیه همایش «صنعت نفت دانش‌بنیان، تبلور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» در پاسخ به سوالی درباره وضعیت صادرات نفت و میعانات گازی افزود: میزان صادرات میعانات گازی ایران نیز در ماه آتی حدود 10 درصد افزایش می‌یابد.

    وی درباره میزان تولید نیز گفت: میزان تولید نفت خام ایران از مرز روزانه سه میلیون و 500 هزار بشکه فراتر رفته و باتوجه به افزایش صادرات نفت خام میزان تولید در ماه آینده افزایش بیشتری خواهد یافت.
    مدیرعامل شرکت ملی نفت در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره میزان صادرات نفت ایران به اروپا گفت: میزان نفت صادراتی به اروپا 30 تا 35 درصد از مجموع صادرات ایران است.
    بر اساس این گزارش، ایران در دوران تحریم روزانه دو میلیون و 800 هزار بشکه تولید و یک میلیون بشکه صادر می‌کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها